«Ақтөбе облысының білім басқармасы Қобда ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Кәусар бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорынынын  өзін –өзі  бағалау қорытындысының тұжырымдамасы

 

«Ақтөбе облысының білім басқармасы Қобда ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Кәусар бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорынының мемлекеттік өзін-өзі  бағалаудан өткізілуі туралы

АНЫҚТАМА

 «Ақтөбе облысының білім басқармасы Қобда ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Кәусар бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорынының 2023-2024 оқу жылының қорытындысына өзін-өзі бағалауы

 

Мемлекеттік өзін-өзі бағалау комиссияның құрамы:

Төрайымы:  1. Бөбекжай директоры – Ширманова Л.А.

Комиссия  мүшелері:

2. Әдіскер – Жауынбаева Г.Н.

3. Тәрбиеші – Елеусінова А.Е.

4. Тәрбиеші – Абилгазина Э.А.

5. Тәрбиеші - Құлбалина Қ.Б.

Хатшы: Бисенгалиева А.А.

Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер:

 Мекеменің атауы: «Ақтөбе облысының білім басқармасы Қобда ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Кәусар «бөбекжай-бақшасы» коммуналдық қазыналық мемлекеттік мекемесі

Пайдалануға берілген жылы: 2009 жылы наурыз айында. Сыйымдылығы    50 орын.

Білім беру ұйымының орналасқан жері:Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, Қобда  ауданы, Егіндібұлақ ауылы, Астана көшесі №50.

Заңды тұлғаның байланыс деректері:8(71341)74-0-26, электронды поштасы Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

 Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Ширманова Лаура Амангелдыевна

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар:

Білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісі МЖМБС талаптарына сәйкес және нормативті-басқару құжаттарына негізделіп іске асырылады.

БСН 081040019473

Бөбекжай-бақша аптасына 5 күндік жұмыс жасайды.  Барлығы екі топ. 1-5 жас аралығындағы 37 бала тәрбиеленуде.

Күн тәртібі бойынша балалар 3 мезгіл тамақтандырылады. Мекемеге балалардың келуі бекітілген жұмыс тәртібі бойынша таңғы сағат 8.00- ден кешкі сағат 18.30 дейін жүргізіледі. Тәрбиеленушілер мемлекеттік тілде тәрбиеленуде. Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын көтеру мен жетілдіруге байланысты мақсатқа бағытталған

жұмыстар жүргізеді.

Тәрбиеленушілердің  мемлекеттік  білім беру стандартын игеру деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда.

2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 наурыздағы №137 қаулысымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделін», Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы», Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын», ҚР Білім және Ғылым министрінің  2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығының қосымшаларына «Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын» негізге ала отырып, жылдық оқу жоспары жасалды.

2023-2024 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттердің жүктеме сағаттары :

Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

*Ұйымдастырылған

 іс-әрекет

Жас топтары

Ерте жас тобы

1 жастағы балалар

Кіші топ

2 жастағы балалар

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

3

Сенсорика

күн сайын

күн сайын

4

Қоршаған ортамен танысу

күн сайын

күн сайын

5

Сурет салу

-

күн сайын

Мүсіндеу

күн сайын

күн сайын

Жапсыру

-

күн сайын

Құрастыру

-

күн сайын

6

Музыка

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Музыка*** 

күн сайын

күн сайын

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

*Ұйымдастырылған

 іс-әрекет

Жас топтары

 

 

Орта жас

3 жастағы балалар

Ересек жас

4 жастағы балалар

 

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

Қазақ тілі

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Қазақ тілі**

күн сайын

күн сайын

3

Сауат ашу негіздері

-

-

4

Математика негіздері

күн сайын

күн сайын

5

Қоршаған ортамен танысу

күн сайын

күн сайын

6

Сурет салу

күн сайын

күн сайын

Мүсіндеу

Жапсыру

 

Құрастыру

 
 

Музыка

аптасына бір рет

аптасына екі рет

 

Музыка****

күн сайын

күн сайын

           

Мектепке дейңнгң ұйымдарда метепалды топқа арналған метепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар)

*Ұйымдастырылған

 іс-әрекет

Аптадағы өткізу жиілігі

Аптадағы нормативтік жүктеме

1

Дене шынықтыру

 

3 сағат

Дене шынықтыру**

күн сайын

 

2

Сөйлеуді дамыту

 

2 сағат

 Көркем әдебиет

 

2 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті

күн сайын

 

Қазақ тілі

 

2 сағат

Қазақ тілі**

күн сайын

 

3

Сауат ашу негіздері

 

3 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет

күн сайын

 

4

Математика негіздері

 

3 сағат

Танымдық іс-әрекет,

зерттеу іс-әрекеті

күн сайын

 

5

Қоршаған ортамен танысу

 

2 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті

күн сайын

 

6

Сурет салу

 

1 сағат

Мүсіндеу

Жапсыру

   

Құрастыру

   

7

Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті

күн сайын

 
 

Музыка

 

2 сағат

 

Музыка****

күн сайын

 

8

барлығы

-

20 сағат

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасына сәйкес білім беру

қызметін жүзеге асыру:

-«Кәусар» бөбекжай-бақшасында  оқу-әдістемелік жұмыстың нәтижелігін анықтау мақсатында оқу-әдістемелік құжаттарына талдау жасалынды. Әдістемелік жұмыс төмендегі бағыттар бойынша жүргізіледі:

- педагог қызметкерлердің ақпараттық, оқу-әдістемелік және білімдік қажеттіліктерін қамтамасыз ету;

- педагогикалық процесте оқытудың заманауи құралдарын және ақпараттық технологияларды қолдану мәселелері бойынша кеңес, семинарлар өткізу;

-педагогтардың біліктілігін арттыру (олардың шығармашылық жұмысын, педагогикалық шеберліктерін жетілдіру мен өздігінен білім алуын қамтамасыз ету);

-педагогтардың шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыруда жағдай туғызу,  педагогтардың сұранысын есепке ала отырып, әдістемелік шаралар өткізу;

- оқу әдістемелік құралдар, жоспарлар,  материалдар, топтардағы оқу-тәрбие ісін молайтуға арналған тапсырмалар мен ойын жағдаяттарын жинақтау.

Тәрбие-білім беру үдерісін ұйымдастыруда педагогтарға келесі негізгі қағидаларды назарда ұстау ұсынылды:  -ойын арқылы оқыту,  пәндік-дамытушы ортаны толық жабдықтау.

Білім беру мекемесінің өзін-өзі бағалау барысында төмендегідей жұмыстар атқарылды:топтардың жалпы жағдайларын бақылау,күн тәртібінің сақталуы,тәрбиешілермен мамандардың балалармен тәрбие –білім жұмыстарын жүргізу барысында заттық-дамытушы орталықтарын толықтырып, саусақ, ойындар, сенсорлық ойындар, дидактикалық ойындар, қимылды ойындар картотекалары, саусақ,  балалардың жасына сай театр қуыршақтарының жиынтығы, фетрлер әлемі, сауықтыру –шынықтыру жұмыстары кеңінен қолдануда. Сонымен қатар, заттық-кеңістікті дамытушы ортаны қалыптастыру барысында барлық топтарда ойыншықтар мен ойын материалдары толықтырылған.

            Бөбекжай-бақшамызда педагогтардың  кәсіби  шеберліктерін шыңдауға бағытталған іс-шаралар жоспарға сай өткізіліп тұрады. Педагогикалық кеңестер,семинарлар, тренингтер жоспарға сай өткізіледі. Білім беру ұйымында мамандардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне тәжірибелік қызметке даярлау барысында әдістемелік көмек көрсетіліп тұрады. Мемлекеттік жалпыға  міндетті стандартын басшылыққа алып,әдістемелік іс-шараларды  өткізудің жаңаша жолдарын іздестіруді жалғастырып отырады.

     Бөбекжайда педагог-психолог психологиялық қызметін жүзеге асырады.

  2023-2024 оқу жылындағы педагог-психолог жұмысы негізгі 5 бағытта жұмыс атқарды

Психологиялық диагностика

Психологиялық профилактика

Психотүзету және дамыту

Психологиялық консультация

Психологиялық білімді көтеру.

Кіші топтардың ата-аналарына «Баланың балабақшаға бейімделуі» туралы, яғни үйдегі баланы балабақшаға әкелгенде оңай қабылдау үшін, оған қандай көмек көрсету қажет екенін ата-аналарға әртүрлі психологиялық кеңестер ұсынылды. Балалар бақылауға алынып, ойын-сабақтар өткізілді.

Балабақшадағы Зерде бұзылыстары бар балалармен де жұмыс жасалды. Ең алдымен балаларға сараптама жүргізіп оларға бағдарлама құрылды. Бағдарламадан кейін ерекшеліктеріне байланысты жеке жоспарлар құрылды. Сол жеке жоспарлар арқылы балалармен оқу жылы бойына жұмыс атқарылды.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы №721 бұйрығына (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығы) сәйкес, бөбекжайдағы зерде бұзылыстары бар балаларға педагогтар сараптама жасап, жеке бағдарлама құрып, жыл бойы бағдарлама негізінде жұмыс атқарды.

 Психологиялық қызметтің мақсаты: мектеп жасына дейінгі баланың психологиялық саулығын қамтамасыз ету, әрбір баланың жеке басының дамуына толық көмектесу. Бөбекжай-бақшаның психологы өзінің жұмыс барысында тәрбиеленушілермен түрлі ойындар, ойы мен логикасын дамыту мақсатында түрлі тренингтер мен сауалнамалар өткізді, атап айтсақ: пішіндер қорабы, матрешка, қиылған суреттер, түрлі-түсті текшелер т.б. ойындар мен тест түрлерін өткізген, өзінің жұмыс барысында тәрбиеленушілерге «еркін тақырыпта сурет салу» (баланың сурет салу арқылы қиялын дамыту), «Мен кереметпін!» (баланың ой-өрісін кеңейту, бір-бірін сыйлауға,тыңдауға үйрету).Музыка терапиясы жаттығуы (музыканың мазмұнын тыңдауға үйрету,музыка мен өмірдің байланысын көрсету) тренинг «Біз біргеміз!» балалардың есте сақтау,ойлау,зейін, қиял, қабылдау ерекшеліктерін анықтау дамыту мақсатында ойындар топтамасы жасалып, тәрбиешілермен бірігіп өткізген. «Суреттің жұбын тап», «Сиқырлы дорба», «Көкөністер», «Жемістер» ойындарын балалар топқа бөлініп жақсы қабылдап белсенді қатысты.

    Жаңадан қабылданған балалармен және оның ата-аналарымен бейімделу бойынша жұмыстар жүргізілді: «балаларды балабақшаға бейімдеу туралы» кеңестер, ата-аналарға арналған сауалнамалар, балалардың мектепке оқуға деген психологиялық дайындығы туралы мәліметтер берілді.

   Тәрбиешілер жыл бойы жоспарға сайкес тәжірибелік семинар түрлі кеңестер, түсіндірмелер жүргізді: «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда синквейн әдісін қолдану» - әдіскер –Г.Н.Жауынбаева

 «Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты текше атты көп функциональды дамыту ойын құралы» -Бисенгалиева А.А.

«Друдлы әдісі арқылы балалардың сөйлеу және шығармашылық қабілетін арттыру» - Елеусінова А.Е.

«Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда мнемотехника әдісін қолдану тиімділігі» - Абилгазина Э.А.

Төменде көрсетілген тақырыптар негізінде кеңес беру  жұмыстары:

Тақырыбы

мерзімі

жауапты

1

Топтарда заттық-кеңістіктік орта құруды жобалау

қараша

Бисенгалиева А.А.

2

Ұлттық құндылықтарды ұлықтау

қаңтар

Елеусінова А.Е.

3

Жас ерекшелігіне қарай балаларға театрлық  ойындарды пайдалану

ақпан

Құлбалина Қ.Б.

4

Отбасы мен балабақша арасындағы байланыс

сәуір

Абилгазина Э.А.

 Жыл бойы мерекелерге орай мерекелік іс-шаралар да орындалды.

           

  Пәндік-кеңістіктік дамытушы орта

 

Мектепке дейінгі ұйымда оқу - тәрбие жұмысының басты шарты – заттық дамыту ортасын құру болып табылады. Заттық –дамытушы  орта  бала  өмірін дамытуға, санитарлық-гигиеналық, психологиялық–педагогикалық, эстетикалық жағдайлардың кешеніне сәйкес. Заттық -дамытушы  ортада  балалардың  сөйлеу, сенсорлық, танымдық, көркемдік  дағдылары дамуына және сөздік қорларын молайтуға қолайлы   жағдай  жасалған. Топ бөлмелеріндегі дамыту ортасы пайдалы әрі тиімді, қолжетімді ұйымдастырылған, әртүрлі материалдармен толықтырылған, кітапхана орталығы, табиғат бұрышы, құрылыс құрастыру ойын орталығы, өнер орталығы, дене шынықтыру орталығы, сюжетті –рөлдік ойындар, шығармашылық орталығы, туған өлке бұрышы, сенсорикалық бұрыш арнайы жабдықталған. Мұндай ортада барлық топ балалары танымдық -шығармашылық іс - әрекетке бір уақытта белсенді араласады. Ортаны құрудың анықтаушы сәті педагогикалық пікір, мақсат болып табылады. Бұл мақсатқа жету таңдаған білім беру бағдарламасын іске асыру арқылы жүзеге асырылады. Топтарда заттар мен ойыншықтарды  балалардың еркін  қолдану  мүмкіндігі  толық қамтамасыз етілген.

Тәрбиеленушілер мен тәрбиешілер күндізгі және сырттай облыстық  немесе аудандық, республикалық деңгейдегі конкурстар мен байқаулардың жеңімпаздары атанып, жүлдегерлерге ие болу бағыты бойынша өлшем шарты жақсы  деп бағаланды.

р/с

Педагогтың аты-жөні

      жылы

    номинация

1

Құлбалина Қ.Б.

2023

І дәрежелі диплом; Халықаралық «Өрлеу-өркендеу» ғылыми-ақпараттық, танымдық-тәрбиелік журналының ұйымдастыруымен «Бақытты балабақша» байқауы

2

Құлбалина Қ.Б.

2023

І дәрежелі диплом; Халықаралық «Өрлеу-өркендеу» ғылыми-ақпараттық, танымдық-тәрбиелік журналының ұйымдастыруымен «Шебер тәрбиеші» байқауы

3

Құлбалина Қ.Б.

2023

«Мектепке дейінгі ұйымның үздік педагогы» атты республикалық байқауының аудандық кезеңінен І орын

4

Құлбалина Қ.Б.

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

5

Құлбалина Қ.Б.

2023

«Мектепке дейінгі ұйымның үздік педагогы» атты республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

6

Елеусінова А.Е.

2023

«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының аудандық кезеңінен ІІ орын

7

Құлбалина Қ.Б.

2023

1-маусым –Халықаралық балалар күніне орай ұйымдастырылған «Тіл болашағы-балабақшада» атты байқаудан Алғыс хат

8

Ширманова Л.А.

2023

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығынан Алғыс хат

9

Жауынбаева Г.Н.

2023

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығынан Алғыс хат

10

Бисенгалиева А.А

2023

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығынан Алғыс хат

11

Елеусінова А.Е.

2023

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығынан Алғыс хат

12

Жауынбаева Г.Н.

2023

«Өнеріміз саған - Қазақстан» атты республикалық шығармашылық байқауының аудандық кезеңінен «Үздік шебер» номинациясы бойынша ІІІ дәрежелі диплом

13

Жауынбаева Г.Н.

2023

«Өнеріміз саған - Қазақстан» атты республикалық шығармашылық байқауының аудандық кезеңінен «Үздік орындаушы» номинациясы бойынша ІІ дәрежелі диплом

14

Жауынбаева Г.Н.

2024

«Барлығына рақмет» республикалық чклленджіне балаларды жоғары кәсіби шеберлікпен дайындағаны үшін Алғыс хат

15

Елеусінова А.Е.

2024

«Бала дарын» балалар мен жасөспірімдер шығармашылығын дамыту орталығының ұйымдастыруымен балабақша және мектеп оқушылар арасында Мұқағали Мақатаев өлеңдерін мәнерлеп оқудан республикалық байқауына шәкірт дайындағаны үшін Алғыс хат

 

 

Конкурстар мен байқауларға қатысу нәтижелері

 

р/с

Балалардың аты-жөні

      жылы

    номинация

1

Нұрлыбек Нұрайым

2023

ҚР Астана қаласының «Оқу-Ағарту» орталығы ұйымдастыруымен республикалық «Алтын асық» олимпиадасынан І дәрежелі диплом

2

Шалимов Хасан

2023

ҚР Астана қаласының «Оқу-Ағарту» орталығы ұйымдастыруымен республикалық «Алтын асық» олимпиадасынан ІІ дәрежелі диплом

3

Еламан Аруназ

2023

І дәрежелі диплом; Халықаралық «Өрлеу-өркендеу» ғылыми-ақпараттық, танымдық-тәрбиелік журналының ұйымдастыруымен «Балапан-бояулар әлемі» сурет салу байқауы

4

Шалимов Хасан

2023

Интеллектуалды «Ақылды бала» атты облыстық байқауының аудандық кезеңінен  ІІІ орын

5

Шалимов Хусаин

2023

Интеллектуалды «Ақылды бала» атты облыстық байқауының аудандық кезеңінен  ІІІ орын

6

Нұрлыбек Нұрайым

2023

Интеллектуалды «Ақылды бала» атты облыстық байқауының аудандық кезеңінен  ІІІ орын

7

Құбаш Нұрсұлтан

2023

Интеллектуалды «Ақылды бала» атты облыстық байқауының аудандық кезеңінен  ІІІ орын

8

Әмірғали Таңшолпан

2023

Интеллектуалды «Ақылды бала» атты облыстық байқауының аудандық кезеңінен  ІІІ орын

9

Нұрбекұлы Қаһарман

2023

«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының аудандық кезеңінен ІІ орын

10

Мейрамбай Көзайым

2023

«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының аудандық кезеңінен ІІ орын

11

Қалдыбай Махаббат

2023

«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының аудандық кезеңінен ІІ орын

12

Төлеубаева Алима

2023

«Мен зерттеушімін» республикалық байқауының аудандық кезеңінен ІІ орын

13

Қалидоллаева Әмина

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

14

Есімова Ерке

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

15

Махсет Сұңғат

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

16

Қайролла Расул

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

17

Телағысұлы Әділет

2023

Кітап бұрышын ұйымдастыру бойынша «Балаларға базарлық» республикалық байқауының облыстық кезеңінен Алғыс хат

18

Еламан Аруназ

2023

1-маусым –Халықаралық балалар күніне орай ұйымдастырылған «Тіл болашағы-балабақшада» атты байқаудан Алғыс хат

19

Ербол Айша

2023

1-маусым –Халықаралық балалар күніне орай ұйымдастырылған «Тіл болашағы-балабақшада» атты байқаудан Алғыс хат

20

Төлеубаева Алима

2023

1-маусым –Халықаралық балалар күніне орай ұйымдастырылған «Тіл болашағы-балабақшада» атты байқаудан Алғыс хат

21

Нұрбекұлы Қаһарман

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

22

Еламан Аруназ

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

22

Қалдыбай Махаббат

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

23

Құбаш Нұрсұлтан

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

24

Әмірғали Таңшолпан

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

25

Шалимов Хасан

2023

«Шымырлық пен шеберлік» республикалық байқауының «Ханталапай» ұлттық ойын сайысының аудандық кезеңінен Алғыс хат

26

Қалидоллаев Әмір

2023

«Өнеріміз саған - Қазақстан» атты республикалық шығармашылық байқауының аудандық кезеңінен «Үздік шебер» номинациясы бойынша ІІІ дәрежелі диплом

27

Төлеубаева Алима

2023

«Өнеріміз саған - Қазақстан» атты республикалық шығармашылық байқауының аудандық кезеңінен «Үздік орындаушы» номинациясы бойынша ІІ дәрежелі диплом

28

Қалдыбай Махаббат

2024

«Бала дарын» балалар мен жасөспірімдер шығармашылығын дамыту орталығының ұйымдастыруымен балабақша және мектеп оқушылар арасында Мұқағали Мақатаев өлеңдерін мәнерлеп оқудан республикалық байқауынан І дәрежелі диплом

Мектепке дейінгі білім беруде сапалы қызметті қамтамасыз етуде мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдылардың маңызы зор. Мониторинг баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге педагог тарапынан  қамқорлықпен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған жүйелі бақылау ретінде қарастырылады. Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс-әрекетін жоспарлауға,мектеп жасына дейінгі баланың жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік береді. Мониторинг нәтижелерін алуда балаларды бақылау, әңгімелесу, бала әрекетінің өнімдерін талдау, диагностика жағдаяттар арқылы жасалды.

МКҚК «Кәусар» бөбекжай-бақшасы балаларының біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша бастапқы мониторинг нәтижелері туралы жинақ есебі.

 

Қыркүйек айы, 2023-2024 оқу жылы

Жас топтары

Балалар саны

 Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

 Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

кіші топ

7

3

4

0

3

4

0

3

4

0

4

3

0

6

1

0

ортаңғы топ

9

5

4

0

4

4

1

2

5

2

3

5

1

3

6

0

ересек топ

4

3

1

0

3

1

0

3

1

0

3

1

0

3

1

0

мектепалды топ

12

8

4

0

9

3

0

9

2

1

10

2

0

10

2

0

Барлығы

32

19

13

0

19

12

1

17

12

3

20

11

1

22

10

0

 %

100

59

41

0

59

38

3

53

38

6

63

34

3

69

31

0

2023-2024 оқу жылындағы бастапқы жиынтық есеп бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылауды қорытындылай келе, мектепке дейінгі білім беруде сапалы қызметті қамтамасыз етуде мектепке дейінгі жастағы балалардың біліктері мен дағдыларын дамытудың маңызы зор. Индикаторлар білім беру салалары бойынша баланың жасына сәйкес күтілетін нәтижелерге жету көрсеткіштері.  Күтілетін нәтижелер баланың әр жас топтарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сүйене отырып жасалынды.

МКҚК «Кәусар» бөбекжай-бақшасы балаларының біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы жинақ есебі.

 

Қаңтар айы, 2023-2024 оқу жылы

Жас топтары

Балалар саны

 Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

 Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

Ерте жас тобы

4

2

2

0

2

2

0

2

2

0

3

1

0

2

2

0

Кіші топ

6

4

2

0

5

1

0

5

1

0

4

2

0

5

1

0

Ортаңғы топ

9

5

4

0

7

2

0

9

0

0

9

0

0

9

0

0

Ересек топ

4

4

0

0

4

0

0

4

0

0

4

0

0

4

0

0

Мектепалды тобы

12

11

1

0

10

2

0

11

1

0

12

0

0

11

1

0

Барлығы

35

26

9

0

28

7

0

31

4

0

32

3

0

31

4

0

 %

100

74

26

0

80

20

0

89

11

0

91

9

0

89

11

0

 

БАРЛЫҒЫ

 

Жас топтары

олардың ішінде  жоғары деңгей

%

олардың ішінде орташа деңгей

%

олардың ішінде   төмен деңгей

%

 

Ерте жас тобы

2

55

2

45

0

0

 

Кіші топ

5

77

1

23

0

0

 

Ортаңғы топ

8

87

1

13

0

0

 

Ересек топ

4

100

0

0

0

0

 

Мектепалды тобы

11

92

1

8

0

0

 

Барлығы

30

85

5

15

0

0

 
                                             

МКҚК «Кәусар» бөбекжай-бақшасы балаларының біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша қорытынды мониторинг нәтижелері туралы жинақ есебі.

Мамыр айы, 2023-2024 оқу жылы

Жас топтары

Балалар саны

 Физикалық қасиеттерді дамыту

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

 Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

олардың ішінде  жоғары деңгей

олардың ішінде орташа деңгей

олардың ішінде   төмен деңгей

Ерте жас тобы

6

6

0

0

6

0

0

6

0

0

6

0

0

6

0

0

Кіші топ

6

6

0

0

6

0

0

6

0

0

6

0

0

6

0

0

Ортаңғы топ

8

8

0

0

8

0

0

8

0

0

8

0

0

8

0

0

Ересек топ

4

4

0

0

4

0

0

4

0

0

4

0

0

4

0

0

Мектепалды тобы

12

12

0

0

12

0

0

12

0

0

12

0

0

12

0

0

 

БАРЛЫҒЫ

 

Жас топтары

олардың ішінде  жоғары деңгей

%

олардың ішінде орташа деңгей

%

олардың ішінде   төмен деңгей

%

 

Ерте жас тобы

100

0

0

0

0

100

 

Кіші топ

100

0

0

0

0

100

 

Ортаңғы топ

100

0

0

0

0

100

 

Ересек топ

100

0

0

0

0

100

 

Мектепалды тобы

100

0

0

0

0

100

 
                                             

Бастапқы мониторингте балалардың төмен деңгейде болуы себебі, ерте топтарда балалардың  бөбекжайға бейімделуі баяу жүреді және көбісі аурушаң болатыны белгілі. Сонымен бірге бұл топтағы балалар бөбекжайға тамыз айының аяғы мен оқу жылының басында ғана келген бөбектер. Барлығы 100 % көрсеткіш болды.

Мониторинг нәтижелері, яғни баланың күтілетін нәтижелерге жетуі педагогтың  баланың дамуын үнемі бақылауы диагностика арқылы іске асырылды. Мониторинг баланың біліктері мен дағдыларының даму динамикасын оның  түзетуді қажет ететін ерекшеліктерін ашуға, өзара әрекет ету тәсілдерін өзгертуге, педагог тарапынан қамқорлық пен көңіл бөлуді ықпал ететін арнайы ұйымдастырылған, жүйелі бақылау ретінде  қарастырылды. Мониторинг баланың түрлі кезеңдегі біліктері мен дағдыларының даму динамикасын анықтауға, педагогтың алдағы іс- әрекетін жоспарлауға, мектеп жасына дейінгі баланың  жеке дамуына қажетті жұмыстарды жүргізуге мүмкіндік берді.

Жылдық жоспардың педагогикалық ұйымдастыру жұмыстарының     міндеттері: 

1. Баланың қажеттілігін қанағаттандыру және қабілетін анықтау мақсатында, мектепке дейінгі балалардың тұлғасының дамуының негізгі құралдардың бірі-орта, яғни топтағы заттық дамытушы ортаны жан-жақты дамыту.

 Бөбекжай-бақша ішіндегі бақылау, мектепке дейінгі ұйымдардың жұмыс жағдайына талдау жасау үшін, барлық тәрбие және білім беру үдерісіне қатысушылардың жұмыстары нәтижелі болуы   үшін негізгі ақпарат көзі болып табылады. 

Басшылық және бақылау бөбекжай-бақшада әр түрлі нұсқаларды қолдана отырып өткізіледі: өзара бақылау, өзін-өзі бақылау,  жоспарлы-әкімшілік бақылау. Бақылауда мамандармен жұмыс, еңбек, ойын жұмыстары, білім беру саласының жалпы барлық тармақтары қамтылған. Бақылаудың қорытындысы педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде қаралады. 

Бөбекжай-бақшада жемісті жұмыстарының көрсеткіштерінің бірі, балаларды мектепке сапалы дайындау болып табылады. Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беруге жүргізілетін мониторинг балалардың бес дағды бойынша даму динамикасын қадағалауға мүмкіндік береді.

Әр оқу жылында мониторинг   үш рет өткізілді: қыркүйекте,  қаңтар және мамыр айларында.

Мониторинг нәтижесі бойынша балалардың құзыреттіліктерінің даму динамикасының оңтайлы екендігі байқалады. Бұдан  ұйымдастырылған ойын іс-әрекеттері жеткілікті, жүйелі деңгейде жүргізілуде деген қорытынды жасауға болады.

Бес дағды бойынша жүргізілген мониторинг қорытындысымен    оқу жылының басындағы бастапқы және қорытынды мониторингті салыстыратын болсақ нәтижесі бойынша балалардың құзыреттіліктерінің даму динамикасының өсуі байқалады.

                                

Оқу-әдістемелік жұмыс

Бөбекжай-бақшадағы тәрбиелеу-білім беру үрдісінің негізгі қатысушылары балалар, педагогикалық қызметкерлер және тәрбиеленушілердің ата-аналары (немесе заңды өкілдер) болып табылады.    Тәрбиешілер мен тәрбиеленушілер  арасында өзара түсіністік қалыптасқан. Педагогтар оқу мен тәрбие әрекеттерін баланы жалықтырмайтындай тартымды, мейлінше түрлендіріп ұйымдастырады. Бала ойынына үлкен мән беріледі. Себебі, ойын – баланың негізгі әрекеті. Ойын арқылы өзін қоршаған әлемді, табиғатты таниды. Сол арқылы дамиды, өседі. Ойын үстінде игерген білім-білік дағдыларын қолдануға, жетілдіруге мүмкіндік алады. Сондықтан да тәрбиешілер баланың шығармашылығын, дербестігін, ерік-жігерін шыңдауға бағытталған түрлі ойындарды ұйымдастырып, оны дұрыс, тиімді тәсілдермен жүргізуге тырысады. Тәрбиелеу–оқыту үрдісінде бөбекжай-бақша педагогтары баланың ой-өрісінің дамуына көңіл бөлу мақсатында сыни ойлау, Монтессори әдісін пайдаланады.ҰОҚ-ін өткізу барысында оқытудың дәстүрлі емес түрлерін пайдаланады (ойын, сайыс, саяхат,т.б).Балалардың тілдік қатынасын дамыту, шығармашылық қабілетін ашу мақсатында  Ұ.О.Қ-н  жоспарлауда жаңа әдістер мен тәсілдерді қолданады.

Бөбекжай-бақшаның негізгі жұмыс бағытының бірі-балалардың денсаулығын сақтау және нығайту,мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру. Физикалық қасиеттерді дамыту дағдысы  бойынша сауықтыру жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған. Жүйелі түрде: балалардың ағзаларын шынықтыру ретінде таңертеңгі жаттығу, дәрумендер, фито-шайлар, ароматерапиялар, серуенде қимылды ойындар, таза ауадағы серуен, сергіту сәттері өтіледі. Топтағы сауықтыру шараларына да көңіл бөлінеді: күндізгі ұйқыдан кейін тітіркендіргіш кілемшелермен жүру релаксациялар, уқалау, төсекте жатып орындайтын жаттығулар комплексі ұйымдастырылған.

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту бойынша бала бойындағы танымдылық қабілеттерін дамыту, ой-өрісін кеңейтуде әр жас ерекшелікте сенсорика, құрастырудың ролі зор. Сенсорика мен құрастыруда үлгі мен  нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды, кейде тәрбиешінің көмегіне жүгінеді. Кіші топта  текшелерді бірінің үстіне бірін қою арқылы көпір,  диван, үстел, үйшік жасайды. Ерте топта түрлі түсті  сақиналардан, текшелермен кірпіштерден реттілікпен ұжымдасып, жеке де отырып мұнара құрастырады. Матрешка ойыншығын жинақтайды. Заттарды қорапқа,  шелекке  ауыстырып салады. Жемістер мен көкөністерді, жануарлар мен құстарды танып, атайды. Орта және ересек жастағылар  тірі және өлі табиғат құбылыстарына қызығушылық танытады, «Көлеңкесін тап», «Сыңарын тап» т.с.с ойындарға қызығушылықтары жоғары.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту бойынша балалардың эстетикалық қабылдауын,техникалық дағдыларын қалыптастыруда біраз жұмыстар атқарылды. Тәрбиешілер тәрбиеленушілердің қызығушылықтарын оятуда, орындалған жұмыстары туралы әсерлерін бөлісуді қалыптастырған. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, бақылауға қатысқан балалар үздіксіз, айналмалы сызықтар жүргізуді үйреніп, қағаз бетіне түзу сызықтар салады, қағаз бетін бағдарлауды игерген. Ермексазды алақан арасына салып илей алады, біріктіру әдістерін меңгерген, бірақ әлі де жеке жұмыс қажет ететін қимылы, қабылдауы  төмен  балалар бар. Кіші топта жапсыруда түрлі пішіндегі заттарды біріктіру арқылы фланелеграфқа орналастыра алады, дайын сұлбаға жетпеген элементін қосады, бастапқы техникалық дағдыларды біледі, бірақ толықтай қолдана алмайтын балалар бар. Жапсыруда тәрбиешінің дайындаған бірнеше заттарды желімсіз орналастырады. Кіші жаста музыкада таныс әндерді тәрбиешіге қосылып қайталайды, ерте жаста ересекпен бірге ән айтуға ынта білдіреді, музыкалық-ырғақты қимылдарды қайталап жасай алады. Музыка аспаптарын домбыраны,барабанды,сылдырмақты барлығы  дұрыс танып атайды. Ересек, орта және мектепалды даярлық жастағы балалар әнге қызығушылық танытып, жатқа айтып орындайды

Жыл бойына жоспарланған жұмыстарын тәрбиешілер  жауапкершілікпен атқарады. Оқыту және оқу тәжірибесіне жету үшін тәрбиеленушілермен бөбекжай психолог жеке жұмыс жасағанда,баланың неге қызығушылығының бар екенін байқап,одан әрі арттыру үшін,тікелей бақылауға алып жеке дамыту жұмыстарын жүргізіп отырады, оған қоса арнайы білімді қажет ететін балалармен де жеке-жеке жұмыстар жүргізіп, әлеуметтік желелерге жасалған жұмыстарын да көрсетеді. Ұйымдастырылған іс-әрекеттерде тәрбиешілер балалардың үнін тыңдап, олардың өздеріне таңдау жасауға мүмкіндік беріп, заттық –дамытушы ортаны толықтай игеруге мүмкіндік жасайды.

Тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің арасындағы қарым-қатынас адамгершілік тұрғыда, жалпы адами құндылықтар негізінде қалыптасқан. Қазақстан Республикасының «Қазақтан Республикасындағы балалар құқығы» заңына сәйкес МДМ әр баланың құқығын қорғайды. Жыл сайын 1-маусымда балаларды қорғау күні қарсаңында мерекелік іс-шаралар түрлендіріле өткізіледі.     

 Жылдық жоспардың құрылымы  :

* Балабақша туралы мәлімет

*Педагогтардың біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру

Тәрбиешілер мен педагогтардың біліктілігін арттыру курстарының кестесі

Педагог мамандарды аттестаттаудан өткізу жоспары

*Педагогикалық-ұйымдастырушылық жұмыс

Педагогикалық кеңестердің тақырыптары

Заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны ұйымдастыру

«ҚР тіл туралы» заңының орындалуына байланысты «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөнінде іс-шаралар жоспары

Ашық-ұйымдастырылған іс-әрекеті

Кеңестер

Психололгиялық-педагогикалық консультацияның жоспары

Психологиялық-педагогикалық қолдау

Сауықтыру-шынықтыру шараларының жоспар-кеңесі

«Жол жүру ережелері» бойынша жұмыс жоспары

Төтенше жағдайлар бойынша шаралар өткізу

Балалардың өмірін және денсаулығын сақтау жұмыстары

*Тәрбиеленушілердің отбасылармен өзара қарым-қатынасы

Ата-аналармен және қоғаммен жұмыс

«Әкелер» мектебі, «Аналар мектебі», «Әжелер мектебі» жұмыстары

Жалпы ата-аналар жиналысы

Топтық ата-аналар жиналысы

*Орта білім беру ұйымдарымен өзара іс-әрекет

Мектеппен сабақтастық

Басқа мекемелермен байланыс

*Жазғы сауықтыру кезеңін ұйымдастыру бойынша жұмыс

*Бақылау: бақылау түрлері мен маңызы

Бақылау-талдау қызметінің жоспары

*Әкімшілік-шаруашылық жұмыс

Ақпараттық анықтамада мектепке дейінгі мекеме туралы негізгі мағлұматтар берілген:

  • Жас ерекшеліктеріне қарай топтардың бөлінуі;
  • Бөбекжай-бақшадағы тәрбиелеу-оқыту үрдісін жүргізуге арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен бағдарламалар;
  • Педагог мамандардың сандық және сапалақ құрамы;
  • Педагогтар мен тәрбиеленушілердің жетістіктері.

Ұйымдастырушылық-педагогикалық қызметтің орындалуы: педкеңестер, семинар, кеңестер, сауықтыру және музыкалық іс-шаралар, басқару және бақылау, ата-аналармен жұмыс сияқты педагогикалық жұмыстар жүргізу арқылы талқыланады.

Аналитикалық анықтама соңында жұмыстың нәтижесі, қайшылықтар мен проблемалар көрсетіліп, қорытындыланады. Қорытынды бойынша  бөбекжай-бақшасында семинар берілді.

Ұжымның оқу жылына арналған оқу-тәрбие жоспарының әрбір бөлімінің өз мақсаты, өткізетін іс-шарасы, өткізу уақыты мен жауапты тұлғалары  көрсетілген.

Мектепке дейінгі мекемедегі тәрбиелеу жұмыстары бірнеше бағыт бойынша  жүргізіледі:

  1. Мектеп жасына дейінгі балаларда салауатты өмір салтына деген құндылықтарды қалыптастыру.

            Балалардың өмірін қорғау және денсаулықтарын нығайту мақсатында бөбекжай-бақшада төмендегі емдік-профилактикалық және шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары өтеді: дене шынықтыру ұйымдастырылған іс-әрекеті, таңертеңгі жаттығулар, дамыту жаттығулары, серуендер. Сауықтыру іс-шаралырында медбике кабинетінде тыныс алу жолдарын жақсарту мақсатында түрлі үрлемелі ойындар, массаж жолдарымен жүру пайдаланылады.

Балалардың өмірін қорғау және денсаулықтарын нығайту үшін жыл сайын кеңестер, сауықтыру іс-шаралары өтеді:

  • Денсаулық күндері мен апталықтарда эстафеталық сайыстар, отбасылық жарыстар, спорттық мерекелер, олимпиадалық ойындар ұйымдастырылады.

«Толағай» сайысы-қыркүйек 2023

«Біз жас спортшылар»-қараша 2023

Күнделікті алаңдағы жаттығулар, ойындар-үнемі

«Көңілді қыс» спорттық мереке-қаңтар 2024

«Қысқы олимпиада» ойындары-ақпан 2024

«Денсаулық-зор байлық» спорттық мереке-наурыз 2024

«Салауатты өмір салтын қалыптастыру» спорттық сайыс-сәуір 2024

Күнделікті алаңдағы жаттығулар, ойындар-үнемі

Педкеңестер  жылына 5 рет өткізіледі.

Педкеңес хаттамалары мемлекеттік тілде жүргізіледі. Педкеңестер әр-түрлі формада өтеді: ұжымдық шығармашылық әрекет, талдау жасау, есеп беру, интеллектуалдық ойын, дөңгелек үстел, және т.б. Әрбір педкеңес алдыңғы  педкеңестің шешімінің орындалуын талдаумен басталады. Педкеңеске дайындық кезеңінде педагогтарға әр-түрлі тапсырмалар беріледі: дидактикалық материалдарын толықтыру, өту формасына қарай дайындық , жобалар жасау, т.с.с.

1. "Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім берудің педагогикалық әдістемелік негіздері»

2. "Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда синквейн әдісін қолдану"

3. "Заттық дамыту ортасы-баланы дамытудың көзі"

4."Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндедамытушы орта кеңістігін ұйымдастыру"

5. 2023-2024 оқу жылының қорытындылары

Педкеңес материалдары бөбекжай-бақша меңгерушісінің кабинетінде сақталады.

Семинарлар жыл сайын өтеді. Өту формасы әр-түрлі.

Теориялық білімдерін практикада қолдануға, кәсіби шеберліктерін қалыптастырып, шыңдау мақсатында педагогтарға арналған кеңестер өтеді. Кеңестер әр-түрлі формада өтеді: сұрақ-жауап, шығармашылық зертхана, іздену клубы, т.с.с. Семинарлардың өтуіне педагогтар мен мамандар белсенді түрде қатысады. Іс-шараларды интерактивті формада өткізуге тырысады.

Семинарлар, кеңестер материалдары жүйелі түрде әдістемелік жұмыс номенклатурасына сәйкес бір папкаға жиналған.

Басшылық және бақылау жұмыстарын бөбекжай-бақша меңгерушісі мен әдіскер жүргізеді. Бақылаудың төмендегідей түрлері жүргізіледі: өзара бақылау арқылы  өзін-өзі бақылау - тәжірибиелі педагог мамандар арқылы. Балалардың дамуындығы құзіреттілік  көрсеткіштері тәрбиешілер жетекшілігі арқылы зерттеліп, әдіскерге тапсырылады. 

Топ бөлмелерінің жаңа оқу жылына дайындығын әдістемелік кеңес тексереді.

Бөбекжай-бақшаның жылдық жұмыс жоспарында әр бөлімге сәйкес бақылаудың түрлері көрсетілген. Олар: мезгілдік бақылау, ағымдағы бақылау, тақырыптық бақылау, қорытынды бақылау.

Бақылаудың формасы мен әдісі: тексеру, балалар және олардың ата-аналарымен әңгімелесу, сұрақ-жауап, тестілеу, сайыстарға қатысу, педагогтың шығармашылық есебі және т.б. Барлық бақылау, тексеру жұмыстары кесте немесе мәтін түрінде жазылады. Бақылаудың қорытындысы педкеңестерде, мекеме басшысының алдында, әдістемелік кеңестерде, семинарларда қаралып, іс номенклатурасына сәйкес папкаларда сақталады.

Үлгілік оқу жоспары оқу-тәрбие  үрдісінің негізі болып табылатын мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде әзірленген. Оқыту жұмысының жоспары бөбекжай-бақша меңгерушісімен бекітіліп, Қобда аудандық  білім  бөлімінің басшыларымен келісіледі.

Оқу жоспары 5 дағдыны қамтиды: физикалық қасиеттерді дамыту, коммуникативтік дағды, танымдық және зияткерлік, шығармашылық дағдығ әлеуметтік-эмоционалдық дағды және мектепке дейінгі жастағы балаларды дамытудың негізгі құзіреттіліктерін қамтамасыз етуге бағытталған.

Оқу жоспарының құрылымы:

* түсініктеме хат;

* базистік оқу жоспары;

Базистік оқу жоспары 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын», «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығын  (2020 жылғы 24 қыркүйектегі №412 өзгерістер енгізу туралы бұйрығы) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын, 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын негізге ала отырып құрылды

                             Балалардың бір күндік іс-әрекетінің мазмұны балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру салаларын байланыстыра жоспарланады. Циклограмма бір аптаға жаңартылған бағдарламаның талабына сай жасалады. Педагогтардың барлық құжаттары мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сай жүргізіледі.

 

Төрайымы:  1. Бөбекжай директоры – Ширманова Л.А.

Комиссия  мүшелері:

2. Әдіскер – Жауынбаева Г.Н.

3. Тәрбиеші – Елеусінова А.Е.

4. Тәрбиеші – Абилгазина Э.А.

5. Тәрбиеші - Құлбалина Қ.Б.

 

Өзін-өзі бағалау

Педагогтар сауалнамасы

29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18

 

Ата-аналар сауалнамасы

29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18 29 18